رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد تعیین تکلیف یک زمین ۲۰۰۰ متر مربعی در منطقه ۹ شهرداری مشهد گلایه مردم از جولان معادن شن شویی و استخراج ماسه در  حوالی آرامگاه فردوسی جشنواره گل‌های اطلسی در باغ مشهد برگزار می‌شود ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد جزئیات طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

  سرپرست معاونت برنامه ریزی، مدیرکل بازرسی و مشاور عالی شهردار مشهد معارفه شدند

  • کد خبر: ۱۷۰۳۶۱
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
 
سرپرست معاونت برنامه ریزی، مدیرکل بازرسی و مشاور عالی شهردار مشهد معارفه شدند
طی مراسمی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و مشاور عالی شهردار مشهد معارفه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسن منصوریان» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در ابتدای این مراسم، گفت: باید قدر فرصت ایجاد شده برای خدمت‌رسانی به مردم را بدانیم و قطعاً مدیر مؤمن و تراز انقلاب اسلامی مدیری است که اگر کار مردم به هر دلیل انجام نشود ناراحت باشد.

وی افزود: توفیق خدمت یک غنیمت است که باید از این فرصت که خداوند برای خدمت‌رسانی به خلق خود در اختیارمان گذاشته بهترین استفاده را بکنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: انصافاً باید بگوییم که آقای حسینی در مدت تصدی بر معاونت برنامه ریزی سالم، پرتلاش و شجاع عمل کردند که از این بابت تشکر و قدردانی می‌کنیم.

منصوریان با اشاره به اهمیت جایگاه بازرسی نیز اظهار کرد: یکی از آفت‌هایی که در شهرداری با آن روبه‌رو هستیم تعداد زیاد امضاء در یک صورت‌جلسه است که همین امر روند کار را کند و زمان‌بر می‌کند و اگر بخواهد بازرسی و حراست نیز در این مسیر وارد شوند؛ تعداد امضاء‌ها برای یک صورت‌جلسه از ۱۵ امضاء فراتر می‌رود.

وی ادامه داد: اداره کل بازرسی باید در مسیر تحول این جزیر‌ها را با محوریت شهردار به هم متصل کنند و فرآیند‌ها را در صورت‌جلسات کوتاه کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به انتخاب مشاور عالی شهردار اشاره کرد و گفت: آقای سهیلی پیشکسوتی باتجربه و پرتلاش هستند که ما نیز در شورای اسلامی شهر از تجربیاتشان استفاده خواهیم کرد.

 مغز متفکر هر سازمان از جمله شهرداری مشهد حوزه برنامه ریزی آن است

در ادامه این مراسم «ابراهیم علیزاده» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد، نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه معاونت برنامه ریزی، اظهار کرد: جا دارد از تلاش‌های آقای حسینی که در هر جایگاهی قرار داشتند منشأ خیر و برکت بودند؛ تشکر کنم.

وی افزود: حوزه برنامه ریزی اولین و مهم‌ترین فعالیت برای رسیدن به نتیجه مطلوب است و درمجموع مغز متفکر هر سازمان از جمله شهرداری مشهد حوزه برنامه ریزی آن است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد، بابیان اینکه، اما متأسفانه حوزه برنامه ریزی شهرداری به‌جای فکر کردن و برنامه ریزی درگیر کار‌های اجرایی بسیاری شده است، تصریح کرد: بر همین اساس شهردار باید حوزه برنامه ریزی را سبک‌بال و چابک کنند تا این حوزه تنها به برنامه ریزی و تفکر متمرکز شود.

علیزاده گفت: یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد بحث کنترل پروژه‌ها است که چندی است کمرنگ شده و باید پررنگ شود و کنترل صفرتا صد پروژه‌ها را در بربگیرد.

وی به اهمیت نیروی انسانی اشاره و خاطرنشان کرد: بالاترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن است که از شهردار می‌خواهم وضعیت نیرو‌ها را دریابند، زیرا وضعیت اکثر نیروی انسانی با شهرداری نابسامان است و ثبات ارتباط شغلی با شهرداری ندارند که از معاونت برنامه ریزی می‌خواهیم به این موضوع توجه داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: درمجموع از تلاش‌های آقایان سادات فاطمی و حسینی تشکر و برای آقایان بارانی، سهیلی و اکران آرزوی موفقیت دارم.

تقدیر از شهردار مشهد در اعتماد به نیرو‌های جوان شهرداری

همچنین «فاطمه سلیمی» رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: از تلاش تمامی مدیران به‌ویژه آقای حسینی بابت تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری که چالش بزرگی برای مدیریت شهری بود؛ تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: همچنین از تلاش و خدمات آقای سادات فاطمی نیز در حوزه بازرسی سپاسگزاریم و برای آقای اکران در حوزه بازرسی، آقای بارانی در حوزه برنامه ریزی و برای آقای سهیلی در سمت مشاور عالی شهردار مشهد آرزوی موفقیت داریم.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با تقدیر از شهردار مشهد در اعتماد به نیرو‌های جوان شهرداری، اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری باید در معاونت برنامه ریزی مورد توجه جدی قرار بگیرد و این خلاقیت و نوآوری باید در خروجی کار‌ها دیده شود.

سلیمی تصریح کرد: یکی از موضوعات دیگری که توقع داریم مورد توجه قرار بگیرد تعریف کلان پروژه‌ها است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: درمجموع شورای اسلامی شهر همکار و همراه شهرداری است و باید این همدلی و تعامل میان شهرداری و شورای شهر ادامه پیدا کند.

تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری مشهد به یک چالش تبدیل‌شده بود

در ادامه این مراسم "سید علی حسینی" معاون سابق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز گفت: از تمامی همکارانم در حوزه برنامه ریزی که دراین مدت مرا همراهی کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری مشهد به یک چالش تبدیل‌شده بود که با ایجاد یک قرارگاه آن را با کمترین تنش انجام دادیم.

معاون سابق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد اضافه کرد: در انجام مطالعات نیز شهردار محترم مشهد خواستار تفویض اختیار به مناطق و سازمان‌ها بودند که این توفیض اختیار ابلاغ شد و در کوتاه کردن فرآیند‌ها نیز اقدامات خوبی انجام‌شده است.

"سید جواد فاطمی" سرپرست سابق اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: از تلاش و همکاری تمامی همکارانم در اداره کل بازرسی که نیرو‌های کارشناس و متعهد هستند؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: درمجموع امیدوارم همه ما نسبت به وظایفمان آشنا و نسبت به عملکردمان در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

همچنین در ادامه این مراسم "جمال حسن بارانی" سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: از حسن اعتماد شهردار محترم تشکر می‌کنم؛ امیدوارم در ادامه مسیر موفق بوده و شرمنده شهروندان و امام رضا (ع) نباشیم.

"محمد سهیلی" مشاور عالی شهردار مشهد نیز در مراسم معارفه خود گفت: از ۲۰ سال قبل توفیق داشتم در جایگاه‌های مختلف در خدمت مدیریت شهری باشم و تجربیات خوبی را دراین مدت کسب کرده‌ام.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری مشهد در حوزه برنامه ریزی در کشور سرآمد است که همین امر کار در این حوزه را سخت‌تر می‌کند امیدوارم همکار خوبی برای مدیران شهری در پیشبرد اهدافشان جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم باشم.

در ادامه این مراسم "حسین اکران" مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: از حسن اعتماد شهردار محترم در واگذاری این مسئولیت خطیر تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: رسالت و راهبرد اصلی که شهردار محترم بر عهده این‌جانب گذاشته‌اند نظارت بر حسن اجرای کار است که امیدواریم با رویکرد پیشگیرانه و توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های شورای اسلامی شهر با همکاری مدیران ارشد آن را عملیاتی و محقق کنیم.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد همکارانم در اداره کل بازرسی افرادی متخصص و زبده هستند که امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌های بالای آن‌ها گلوگاه‌های فساد را شناسایی و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

در ادامه این مراسم "سید علی حسینی " معاون سابق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و "سید جواد فاطمی" سرپرست سابق اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد تکریم و "جمال حسن بارانی" به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، "محمد سهیلی" به‌عنوان مشاور عالی شهردار در حوزه برنامه ریزی و "حسین اکران" به‌عنوان مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد معارفه شدند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->